Inkopen vraagt doorlopend aandacht. Afhankelijk van uw organisatiefocus, kunt u dit proces in huis organiseren of uitbesteden. Ook na het afsluiten van een contract is periodiek aandacht nodig. Op termijn kan zorgvuldig contract- en leveranciersmanagement u aanzienlijke besparingen opleveren. Dit periodiek onderhoud voeren wij professioneel en efficiënt voor u uit.
Ook als u tijdelijk extra inkoopondersteuning wenst, is dat mogelijk. Misschien wilt u extra begeleiding in de opstartfase van een traject of heeft u door snelle groei, verloop of verlof tijdelijk een gat in uw personeelsformatie op te vullen. Stel ons uw vraag en wij zoeken naar een oplossing.
Neem contact met ons op via het onderstaande formulier
Postadres:
Hoogveldseweg 27A, 5451 AA Mill
Postbus 81, 5450 AB Mill
Kantoor Vianen:
Clarissenhof 1D, 4133 AB Vianen
Tel.: +31 (0)85 8227210
info@realresult.nl
KvK 17263650
btw NL8213.12.753.B01